Samstag, 23. Oktober 2010

FLUENS HÆVN


Jimbo er på jagt igen, men denne gang er han ikke så heldig. Efter han forgæves prøver på at få fat i en fluen, laver fluen ham på hovedet.



Denne gang har jeg så lavet en animation i moviemaker, jeg var slet ikke klar over at jeg havde programmet på min computer :) Da jeg var færdig (troede jeg) ville jeg så ændre på størrelsen af animationen, men det kan man slet ikke i moviemaker - irriterende. Nu er animationen lidt større end den skulle have været.
Efter jeg længe havde ledt efter knappen til at ændre størrelsen, fik jeg så i stedet for øje på at man kan tilføje lyde og jeg gik igang igen.
Først optog jeg selv nogle lyde som jeg så lagde under min animation. Desværre kan man ikke lægge flere lyde oven på hinanden- det bruges sikkert et mere avanceret lydprogram til. Derfor har jeg nu optaget flere lyde som afspilles efter hinaden.


Ja og nu er jeg rigtig glad for resultaterne og for at være færdig.

1 Kommentar:

  1. Ja - du kan bestemt også være tilfreds med resultatet. Det er blevet rigtigt flot og sjovt, med den "frække" flue. *S*

    AntwortenLöschen